Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo
Download JPG 2480 × 3508



Details

Submitted on
May 23, 2012
Image Size
4.5 MB
Resolution
2480×3508
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,390
Favourites
97 (who?)
Comments
15
Downloads
69
×
Garen Vs Panth by RazerChris Garen Vs Panth by RazerChris
OMG care for Pantheons Man drop !! ;D
also made an Old Garen Skin xD kinda like it ^^
Add a Comment:
 
:iconzarkos-oath:
The idea of Old Garen is cool, but the classic young demacian soldier is better...
Reply
:iconperan90century:
Cool picture! :D
That old Garen would be a great/awesome/perfect concept for "Jarvan III - The King of Demacia" if you ask me! (Jarvan IV:s father, hope y'all know that already xD)
Reply
:iconkylerupik:
KyleRupik Mar 19, 2013  Student General Artist
haha thats awesome.
Reply
:iconfrostarcher024:
FrostArcher024 Jan 21, 2013  Hobbyist Filmographer
Now more than ever, Garen reminds me of: LEEEEROOY JENKINS!!!

But honestly, they both have the same amount of syllables and they both can and will charge in without thinking. The only difference is that Garen will survive XD
Reply
:iconemotazu02:
emotazu02 Aug 3, 2012  Hobbyist Artist
son of an art go pantheon !!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconsophexis:
Sophexis May 28, 2012  Hobbyist Writer
that old garen would suit him more then the young one TBH
Reply
:iconhe-who-is-tall:
Holy shit, Mantheon and Man-ren. This is beautiful. Gotta love Garen as an old man, he looks awesome.
Reply
:iconaderbaul1:
aderbaul1 May 28, 2012  Student Digital Artist
Poor panth,dont know dat champs like garen become even more bad asses when they get old...
too bad this is not an official skin, GG
Reply
:iconazma27:
Holy nexus this is sexy.
Reply
Add a Comment: